Kde reklamovat služby?
Pokud máte potíže s některou ze služeb za které jste zaplatili z vašeho kreditu nabo mobilního vyúčtování u operátora (volání nebo SMSkování na zpoplatněná čísla či platební branou), uplatněte reklamaci u poskytovatele služby.
Abyste na nic nezapomněli, můžete využít náš formulář umístěný ke stažení zde. Pokud vaše reklamace není vyřízena ve lhůtě k tomu určené, informujte Asociaci Provozovatelů Mobilních Sítí (APMS). APMS určuje pravidla pro poskytovatele a uživatele služeb Plať mobilem a pomůže vám s vyřešením vaší reklamace.
Reklamovat služby můžete z těchto důvodů
- před poskytnutím služby jste nebyli informováni o ceně služby
- poskytnutá služba je nezákonná
- využití služby je neúměrně prodlužována a tím narůstá i cena za využití služby
- slíbená výhra vám není doručena
- odhlášení z předplatné služby zasláním SMS s textem STOP je ignorováno poskytovatelem služby
Pokud nemáte potřebné informace o poskytovateli
- U plateb za Audiotex (volání na čísla začínající na 90x) nebo Premium SMS (odesílání nebo přijímání SMS z a na čísla začínající 90x) zadejte telefonní číslo služby (např. 90206024) do našeho Vyhledávače čísel a zobrazí se vám kontakt na poskytovatele.
- U platebního příkazu přes m-platbu (platební bránu) naleznete kontakt pro uplatnění reklamace v internetové samoobsluze vašeho mobilního operátora.
Nezapomeňte v reklamaci uvést
- způsob úhrady (Premium SMS, Audiotex, m-platba);
- číslo, na které jste volali, nebo posílali zpoplatněnou SMS;
- vaše telefonní číslo, ze kterého byl zadán příkaz k platbě;
- datum a čas platby;
- službu či zboží, které jste nakupovali;
- co požadujete;
- vaše kontaktní údaje pro řešení reklamace;
Reklamaci odešlete poskytovateli
- Sepsanou reklamaci a přiložený vyplněný formulář odešlete poskytovateli služby
Pokud vaše reklamace nebyla vyřešena
Zašlete nám kopii vaší komunikace s poskytovatelem na e-mailovou adresu platmobilem@apms.cz