Informace o telefonním čísle: 903 33 99
- Typ služby:
- Prémiové služby
- Cena odeslané SMS: ?
- 99,- Kč
- Dostupnost u operátorů:
- T-Mobile, Vodafone, O2
- Použití čísla:
- 14.01.2009 - Agregátor: ComGate Payments a.s., Datum změny: 02.01.2017,
- Použití čísla:
- 21.10.2010 - Číslo: 903 33 99, Popis služby: Platba za produkty na internetu., Datum změny: 21.01.2009,
- Datum aktivace čísla:
- 21.10.2010
- Kontakt pro řešení zákaznických stížností:
- Airtoy, a.s.
email: info@airtoy.cz
tel.: 602777555
web: www.airtoy.cz - Agregátor:
- ComGate Payments a.s.
- Adresa:
- Hradec Králové, 500 02, Gočárova třída 1754/48b
- Tel. číslo:
- +420 228 224 267
- Email:
- podpora@comgate.cz
- Webové stránky:
- www.comgate.cz
Jak postupovat při reklamaci služby
Pokud máte potíže s některou ze služeb za které jste zaplatili Plať mobilem (volání nebo SMSkování na zpoplatněná čísla či platební branou), uplatněte reklamaci u poskytovatele služby. Abyste na nic nezapomněli, můžete využít náš formulář umístěný ke stažení zde. Pokud vaše reklamace není vyřízena ve lhůtě k tomu určené, informujte Asociaci Provozovatelů Mobilních Sítí (APMS). APMS určuje pravidla pro poskytovatele a uživatele služeb Plať mobilem a pomůže vám s vyřešením vaší reklamace.
Kdy reklamovat služby hrazené přes Plať mobilem
Reklamovat služby můžete z těchto důvodů:
před poskytnutím služby jste nebyli informováni o ceně služby
poskytnutá služba je nezákonná
využití služby je neúměrně prodlužována a tím narůstá i cena za využití služby
slíbená výhra vám není doručena
odhlášení z předplatné služby zasláním SMS s textem STOP je ignorováno poskytovatelem služby
Kde můžete reklamovat služby hrazené přes Plať mobilem
Reklamaci uplatněte vždy u poskytovatele služby.
Pokud nemáte potřebné informace o poskytovateli
U platebního příkazu přes Audiotex (volání) nebo Premium SMS (SMSkování) na zpoplatněná čísla - zadejte telefonní číslu služby do našeho Vyhledávače čísel, kde získáte kontakt pro uplatnění vaší reklamace.
U platebního příkazu přes m-platbu (platební bránu) naleznete kontak pro uplatnění reklamace v internetové samoobsluze vašeho mobilního operátora.
Nezapomeňte v reklamaci uvést:
- způsob úhrady (Premium SMS, Audiotex, m-platba);
- číslo, na které jste volali, nebo posílali zpoplatněnou SMS;
- vaše telefonní číslo, ze kterého byl zadán příkaz k platbě;
- datum a čas platby;
- službu či zboží, které jste nakupovali;
- co požadujete;
- vaše kontaktní údaje pro řešení reklamace;
Jak nás kontaktovat, pokud vaše reklamace nebyla vyřešena včas?
Zašlete nám kopii vaší komunikace s poskytovatelem na e-mailovou adresu platmobilem@apms.cz